Returnarea produselor
Cumpărătorul are dreptul de a returna produsul/produsele comandate în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea acestora, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență 34/2014 privind dreptul consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță. Data recepționării produselor este data preluării acestora de la Poșta Română sau reprezentantul firmei de curierat. Această dată poate fi verificată și demonstrată prin documentele de livrare înmânate de Poșta Română/curier.
În termenul precizat mai sus, Cumpăratorul poate denunța unilateral contractul fără a invoca un motiv, conform Ordonanței de Urgență 34/2014 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanță, numai în scris, și poate returna produsul numai dacă acesta este în condiții perfecte (inclusiv ambalajul). Cumpărătorul trebuie să informeze departamentul de Relații clienți în legătură cu intenția de a înapoia produsul în scris (via e-mail) și să returneze produsul la adresa menționată în e-mailul cu procedura de retur care a fost transmis clientului, împreună cu formularul de mai jos. beadart.ro va returna contravaloarea produsului/produselor respective în contul indicat de Cumpărător în formularul de retur, într-un termen maxim de 30 de zile lucrătoare de la primirea produsului returnat de Cumpărător. Costurile de transport pentru returul produsului/produselor vor fi suportate de catre Cumpărător.
Returnarea integrală a contravalorii achitate se va face numai în cazul în care produsele sunt in stare perfectă iar ambalajul acestora este complet și nu prezintă deteriorari. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii. Deteriorarea produsului cauzată de Cumpărător sau de folosirea necorespunzătoare a produsului va fi suportată de Cumpărător. Dacă produsul a fost utilizat de către Cumpărător și nu mai poate fi returnat în stare perfectă, beadart.ro nu va putea returna contravaloarea acestuia.
Orice litigii apărute între Cumpărătorii Magazinului online și beadart vor fi soluționate pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, soluționarea va reveni instanțelor de judecată competente.